Krówki – mądry pomysł na reklamę

Reklama firmy powinna być mądra i odpowiedzialna. To zawsze zwiększa szanse na odniesienie sukcesu. Jeżeli nie wiesz jaka reklama będzie najlepszym rozwiązaniem do twojej firmy, powinieneś sprawdzić, co mają do zaproponowania krówki reklamowe. Będziesz mógł wtedy przekonać się o tym, czy mogą być wykorzystywane w twojej firmie jako gadżety. Dlaczego krówki są mądrym pomysłem na reklamę? Jednym z powodów jest to, że dobrze je znamy. Każdy, kto poszukuje krówek, nie będzie się musiał martwić tym, czy trafimy z tym produktem w gusta swoich klientów. Po drugie – krówki reklamowe należą do stosunkowo tanich słodyczy, o ile zamawiamy je w dużych ilościach. W cenie najczęściej jest już ujęty koszt indywidualnego opakowania, w które krówki będą zawinięte. Na opakowaniu oczywiście pojawi się nadruk reklamowy w pełnym kolorze, zgodnie z projektem zaakceptowanym przez osobę składającą zamówienie.

Cena – tu również nie można pominąć bardzo korzystnego stosunku, jaki oferują krówki reklamowe. Trudno będzie nam znaleźć innego rodzaju słodycze, które sprzedawane w tak dobrej cenie, będziemy mogli mieć w tak dużej ilości. W jakich firmach znajdziemy krówki reklamowe w najlepszych cenach? Odpowiedź na to pytanie jest prosta – u producenta. W ofertach wielu agencji reklamowych znajdują się krówki, jednak ich ceny są dalekie od tego, co mogą nam zaoferować producenci. Sprzedają oni swoje krówki po znacznie niższych cenach. Warunkiem, aby móc skorzystać z takiej propozycji jest złożenie jednorazowego zamówienia na większą ilość cukierków. Czy opłaca się to robić? Zależy to już od tego, jak szybko planujemy je zużyć. Zazwyczaj krówki reklamowe starczając przy intensywnym użytkowaniu na kilka miesięcy. Jeżeli jednak zamówimy cukierki w większej ilości, powinniśmy pamiętać, że średni czas przydatności do spożycia wynosi około 6 miesięcy. W tym czasie powinniśmy rozdać wszystkie cukierki. Zamówienie kolejnej partii towaru nie będzie trudne, o ile dysponujemy dokładną specyfikacją zamówienia, wraz z rozpisanymi składnikami i proporcjami.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *